Informacje organizacyjne
Miejsce konferencji
Hotel Marriott, położony w samym centrum Warszawy, naprzeciwko Dworca Centralnego PKP z możliwością przejścia podziemiami bezpośrednio z dworca lub z parkingu w Złotych Tarasach.
Rozpoczęcie rejestracji na konferencję od godziny 8:00
W związku z wczesną porą rozpoczęcia Forum osobom przyjezdnym z daleka rekomendujemy nocleg w przeddzień wydarzenia.
Noclegi w dniach 26-27.01 oraz 27-28.01
Sugerowane hotele na nocleg, położne w pobliżu, 5 minut spacerem.
W odległości 200-400m jest kilkanaście hoteli w cenach rozpoczynających się od 290 PLN/dobę
Hotel Marriott
W hotelu Marriott będzie dostępna cena specjalna, dla rezerwacji do dnia 13.01.2023
|
Uczestnik konferencji |
Rolnik, producent żywca wołowego |
Pokój jednoosobowy ze śniadaniem / dobę |
540 PLN + VAT 8% |
270 PLN |
Pokój dwuosobowy ze śniadaniem / dobę |
600 PLN + VAT 8% |
300 PLN |
Parkingi dla samochodów
Osoby zamierzające skorzystać z parkingu w Hotelu Marriott prosimy o zgłoszenie tej informacji do biura organizatora 9beefforum@beefforum.pl
Dojazd pociągiem
Osoby dojeżdżające pociągiem, powinny wysiąść na dworcu Warszawa Centralna. Przejściem podziemnym wychodzi się naprzeciwko Hotelu Marriott.
Hotel Marriott, al. Jerozolimskie 65/79
00-697 Warszawa, Polska