Informacje organizacyjne

Miejsce konferencji

Hotel Marriott, położony w samym centrum Warszawy, naprzeciwko Dworca Centralnego PKP z możliwością przejścia podziemiami bezpośrednio z dworca lub z parkingu w Złotych Tarasach.

 

Rozpoczęcie rejestracji na konferencję od godziny 8:00

W związku z wczesną porą rozpoczęcia Forum osobom przyjezdnym z daleka rekomendujemy nocleg w przeddzień wydarzenia.

 

Noclegi w dniach 26-27.01 oraz 27-28.01

Sugerowane hotele na nocleg, położne w pobliżu, 5 minut spacerem.

W odległości 200-400m jest kilkanaście hoteli w cenach rozpoczynających się od 290 PLN/dobę

 

Hotel Marriott

W hotelu Marriott będzie dostępna cena specjalna, dla rezerwacji do dnia 13.01.2023

 

Uczestnik konferencji

Rolnik, producent żywca wołowego

Pokój jednoosobowy ze śniadaniem / dobę

540 PLN + VAT 8%

270 PLN

Pokój dwuosobowy ze śniadaniem / dobę

600 PLN + VAT 8%

300 PLN

 

 

Parkingi dla samochodów

  • Parking CH Złote Tarasy - 51 PLN/dobę
  • Parking miejski SPP - 57 PLN/dobę
  • Parking w Hotelu Marriott - 170 PLN/dobę

 

Osoby zamierzające skorzystać z parkingu w Hotelu Marriott prosimy o zgłoszenie tej informacji do biura organizatora 9beefforum@beefforum.pl

 

Dojazd pociągiem

Osoby dojeżdżające pociągiem, powinny wysiąść na dworcu Warszawa Centralna. Przejściem podziemnym wychodzi się naprzeciwko Hotelu Marriott.

Zapraszamy do pobrania aplikacji mobilnej
  • Pobierz na Google Play
  • Pobierz na AppStore
Jeśli chcesz, możemy wysyłać Ci powiadomienia o nowościach na stronie. Wystarczy wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień.